Bases legals hogar

< Tornar login

Llum 75 i Gas 75

1. Organitzador:

L'organització de la present promoció va a càrrec de SEGURCAIXA ADESLAS S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS, entitat mercantil amb domicili social al Passeig de la Castellana, 259 C (Torre de Cristall), 28046 Madrid, i N.I.F.: A-28011864. Inscrita en la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions sota la clau C0124 (d'ara endavant denominada SCA).

2. Gestió de la promoció:

La gestió de la promoció serà realitzada per PLAN & AHORRA MARKETING, S.L., proveïda de N.I.F. B-86650751 amb domicili social a Avinguda de la Indústria, 6 - 28108 Alcobendas, en endavant denominada “PYA MARKETING“.

3. Àmbit geogràfic i personal del participant:

La promoció es desenvoluparà en territori espanyol i hi podrà ser participant les persones que hagin rebut la comunicació pertinent per part de l'Empresa Organitzadora incloent-hi la promoció.

4. Període promocional:

Un cop rebuda la comunicació on se li indica que és participant d'aquesta promoció, podreu accedir a la web de reemborsament des de la data que s'indica a la comunicació i durant els 12 mesos següents.

5. Caràcter gratuït de la promoció:

La promoció és gratuïta i no implica en si mateixa un pagament addicional per a l'obtenció del Premi, excepció feta dels costos propis de les trucades, missatges telefònics, correu electrònic, faxos, o qualsevol altra comunicació que hagi de fer el participant conforme al que disposa en aquests termes i condicions.

6. Objecte de la promoció:

A determinats titulars de les pòlisses de llar i cotxe (d'ara endavant “participants”) se'ls oferirà la possibilitat d'aconseguir un reemborsament respecte de determinades despeses, d'acord amb aquestes bases legals que es poden trobar al lloc web www.planahorrosegurcaixaadeslas.es a l'apartat termes i condicions i privacitat.

7. Condicions de participació:

Per tenir dret a la promoció, el participant haurà d'haver rebut una comunicació per part de l'empresa organitzadora on se l'hi oferirà la participació en la promoció del Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas.

Per poder gaudir de la promoció, el participant haurà de tenir l'assegurança que hi ha donat dret en vigor.

8. Mecànica de la promoció:

Un cop rebuda la comunicació on se li indica que és participant d'aquesta promoció, podreu accedir a la web de bescanvi des de la data que s'indica a la comunicació i durant els 12 mesos següents. Per registrar-se a la web, cal identificar-se amb el DNI/NIE i una contrasenya, que el participant podrà generar a l'apartat “accedir per primera vegada”. Un cop s'hi accedeixi, haureu de seleccionar la pòlissa i el pla per al qual sol·liciteu la devolució.

El prenedor de l'assegurança, com a participant de PLA ESTALVI SEGURCAIXA ADESLAS LLAR: LLUM 75 I TELÈFON 75, es podrà beneficiar del reemborsament d'un import màxim de 150€ a l'any a:

  • Devolucions en llum: Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas et torna el 10% de les factures del consum en llum fins a 75€ l'any (Import màxim bimestral fins a 12,50€).
  • Devolucions en gas: Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas et torna el 10% de les factures del consum en gas fins a 75€ l'any (Import màxim bimestral fins a 12,50€).

La devolució s'efectuarà, sempre que en el moment de la sol·licitud la seva pòlissa/es sobre les quals es dóna aquesta promoció estiguin en vigor i el participant estigui registrat al programa Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas. No seran acumulables uns bimestres amb els altres, de manera que, si un bimestre no se sol·licita la devolució, caduca el dret a obtenir-la.

Un mateix participant tindrà dret a participar al programa Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas amb diferents pòlisses, sempre que hagi rebut la comunicació de la seva participació al programa per a cadascuna.

Només s'efectuaran devolucions per despeses documentades mitjançant factures de subministrament d'electricitat (llum) i/o gas, i no per altres elements addicionals incorporats a la factura, com ara: protecció de pagaments, serveis d'assistència, manteniment o reparacions d'equips i en general, qualsevol concepte que difereixi dels conceptes associats al subministrament d'electricitat i gas.

Només es permet enviar un tiquet o factura per sol·licitud. En cas que es vulgui enviar diversos tiquets o factures, s'hauran de fer tantes sol·licituds de reemborsament com justificants de compra (tiquets o factures) es disposin.

9. Ingrés del reemborsament:

El participant haurà d'emplenar el formulari de sol·licitud de devolució localitzable a la pàginawww.planahorrosegurcaixaadeslas.es i enviar-lo, juntament amb els tiquets/factures a través del formulari de sol·licitud online habilitat a la web del programa, emplenant els camps següents:

  • Tipus de devolució (llum o gas)
  • Email
  • IBAN
  • Import
  • Data de compra
  • Tiquet/factura de compra

10. Altres requisits/condicions:

i. Les sol·licituds de devolució hauran de presentar-se fins a 30 dies naturals després de la data del tiquet/factura. Si no és així, la sol·licitud serà rebutjada.

ii. L'import màxim de devolució s'abonarà al compte bancari (imprescindible codi IBAN) que hagi facilitat el participant en un termini màxim de 10 dies després de l'enviament i la comprovació del formulari. Aquelles sol·licituds amb dades incompletes seran rebutjades.

iii. Es considera incompleta aquella sol·licitud que no inclogui alguna de les dades descrites en aquests Termes i Condicions com a obligatòries, o que aquests siguin erronis.

iv. El titular de les factures, tant de llum com de gas, haurà de ser el participant donat d'alta a la pòlissa d'assegurança de la llar i del Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas. A més, les factures hauran de recollir tots els detalls legalment exigibles per ser considerats vàlids, i hauran de ser clarament visibles almenys la data, l'import, el concepte, els impostos exigibles a cada moment i les dades de l'emissor. Si no és així, la sol·licitud serà rebutjada.

v. La data d'emissió del tiquet, la factura o el justificant de pagament no pot ser anterior a la data d'alta com a participant del programa.

vii. Cal adjuntar el formulari de sol·licitud de devolució degudament emplenat, a més dels corresponents tiquets o factures.

Anul lació de sol licituds

S'anul·laran les sol·licituds que:

  • No compleixin o compleixin de manera irregular els passos de la mecànica de redempció esmentats a l'apartat anterior.
  • Si el participant ha rebut l'import màxim abans de la finalització del bimestre, no podrà sol·licitar més reemborsaments fins al bimestre següent.
  • En general, no reuneixin els requisits i condicions esmentats a les presents bases legals.
  • Envieu mateix tiquet duplicat en diferents sol·licituds de devolució, fins i tot sent participants diferents.
  • Siguin presentades de forma fraudulenta, rebent ajuda o avantatge per manipular els tiquets.
  • Rebudes fora del termini promocional establert en aquestes bases legals.

L'anul·lació suposa que el participant perdi automàticament el dret a la devolució.

Recomanem consulteu la totalitat dels termes i condicions incloses en aquest document abans d'enviar una sol·licitud de devolució.

11. Tractament de dades:

SegurCaixa Adeslas S.A de Seguros y Reaseguros, com a responsable del tractament i en base a l'execució dels serveis sol·licitats, tractarà les vostres dades personals amb la finalitat de gestionar els serveis oferts en el marc d'aquesta campanya promocional.

Per poder accedir a aquesta promoció és necessari que faciliti dades identificatives i/o relatives a la seva pòlissa amb la finalitat d'identificar-lo i verificar que compleix els requisits per ser participant de la promoció, així com dades relatives als justificants de pagament que hagin de ser reemborsats.

Així mateix, caldrà que ens faciliti dades bancàries per poder executar el reemborsament econòmic sol·licitat per l'interessat, així com dades de contacte amb la finalitat de contactar-hi en el marc de la gestió de la campanya.

Les dades facilitades no seran cedides a tercers, llevat de complir obligacions derivades de l'execució de la campanya, així com altres obligacions legals amb administracions, autoritats i organismes públics, inclosos jutjats i tribunals, quan així ho exigeixi la normativa.

Les vostres dades personals seran conservades durant el temps en què aquesta promoció estigui en vigor. Un cop finalitzi el període promocional, aquestes dades seran bloquejades durant el període en què puguin ser necessàries per a l'exercici o la defensa en el marc d'accions administratives o judicials i només podran ser desbloquejades i tractades novament per aquest motiu. Superat aquest període les dades seran cancel·lades.

SegurCaixa Adeslas S.A de Seguros y Reaseguros, actuant com a encarregat del tractament, per la qual cosa, aquesta Agència no tractarà ni conservarà les seves dades amb cap altra finalitat. Igualment us informem que l'Agència adoptarà les mesures de seguretat, tècniques i organitzatives, necessàries per garantir la confidencialitat, integritat i seguretat de les dades personals. Us recordem que podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat, així com a retirar el vostre consentiment, en els casos que correspongui, dirigint-vos al Servei d'Atenció al Client de Plan & Ahorro Marketing, SL, Apartat 61.075, 28080-Madrid, o bé enviant un email a l'adreça protecciondatos@pyamarketing.es, consignant-ne el nom i cognoms juntament amb còpia de DNI o document anàleg que us identifiqui.

Finalment, us informem que podreu dirigir-vos davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per a qualsevol reclamació derivada del tractament de les vostres dades personals.

L'interessat serà responsable de l'exactitud i la veracitat de les dades personals facilitades a SegurCaixa Adeslas qui es reserva el dret de rectificar o suprimir les dades falses o incorrectes sense perjudici de prendre altres accions legals oportunes en cada cas.

SegurCaixa Adeslas ha nomenat un Delegat de Protecció de Dades davant del qual podrà posar-se en contacte adreçant-se per correu postal adjuntant-hi fotocòpia del seu D.N.I. o document equivalent dirigit a: “Delegat de Protecció de Dades” al Passeig de la Castellana 259C - 6a Planta – Torre de Cristall, 28046 Madrid.

12. Responsabilitat

L'Empresa Organitzadora i l'Agència no es fan responsables de les incidències i successos de tot ordre que siguin provocades per una avaria al programa informàtic, si escau, a causa d'un cas de força major, causa justificada o raonable (per exemple, impossibilitat de registrar algun participant, etc.); ni tampoc de les incidències que tinguin l'origen en supòsits de força major derivats de causes com ara una avaria a la xarxa telefònica, informàtica, elèctrica, provocades per agents externs naturals (atmosfèrics, climatològics, o bé per un funcionament deficient de les companyies subministradores d'aquests serveis).

Tampoc no se'n fan responsables l'Empresa Organitzadora ni l'Agència per la impossibilitat de registrar algun participant a causa d'un error en la captura de les seves dades personals, com a conseqüència d'escriptures que, si escau, resultin inintel·ligibles, incompletes, errònies o falses.

En relació amb els materials que puguin remetre els participants a les mecàniques de la promoció (com dades, fotos, relats, vídeos, contestacions sobre marques i en general qualsevol material), L'Empresa Organitzadora es reserva el dret de no publicar i destruir directament qualsevol missatge, relat, fotografia, vídeo o material de qualsevol tipus que, al seu criteri, constitueixi o representi una conducta, pensament o activitat il·legal, contrari a la dignitat, respecte i drets de les persones, especialment de la dona, o la difusió dels quals pogués infringir drets de tercers o, en general, entengui que la seva temàtica no és apropiada per ser difosa. No es mantindrà correspondència sobre la inclusió, el rebuig o la supressió dels relats, missatges, fotografies, vídeos, materials o comunicacions. L'empresa organitzadora podrà retirar les dades, relats, missatges, fotografies, vídeos, imatges o comunicacions incloses en un web i/o en qualsevol altre suport de suport a l'empresa organitzadora transcorregut el termini de temps que consideri oportú.

13. Fiscalitat:

S'aplicarà la fiscalitat vigent en el moment de l'abonament de l'incentiu. En aplicació del que disposa l'article 75 del Reglament de l'impost sobre la renda de les persones físiques, regulador de les rendes subjectes a retenció o ingrés a compte, en la mesura que el lliurament de les quantitats es realitzi en l'àmbit estrictament particular dels consumidors (contribuents per aquest impost) i les quantitats esmentades siguin inferiors a 300 €, no s'ha de practicar retenció sobre aquestes. Actualment, l'abonament de l'incentiu té la consideració d'un rendiment de capital mobiliari subjecte a retenció.

14. Instàncies de reclamació:

Si voleu fer una reclamació, podeu posar-vos en contacte per telèfon amb el Servei d'Atenció al Client de l'agència, al número 91 277 76 87 o bé escrivint al Responsable d'Atenció al Client, PYA Marketing, Apartat de correus 61.075 - 28080 Madrid oa l'adreça de correu electrònic info@planahorrosegurcaixaadeslas.es.

El Servei d'Atenció al Client tractarà de respondre a tota reclamació realitzada per escrit al més aviat possible i en un termini màxim de 20 dies. En el cas de les reclamacions efectuades per telèfon, es tractarà de resoldre-les en el moment de la trucada i, si no fos possible, en un termini màxim de 20 dies.

15. Jurisdicció y fur aplicable

Aquestes bases legals es regeixen pel dret comú espanyol, segons el qual s'interpretarà i serà exigit.

Per resoldre qualsevol diferència sobre la interpretació o el compliment d'aquestes bases legals, les parts se sotmeten als jutjats i tribunals de la ciutat de Madrid, amb renúncia a qualsevol altre fur.

Llum 75 i Supermercat 75

1. Organitzador:

L'organització de la present promoció va a càrrec de SEGURCAIXA ADESLAS S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS, entitat mercantil amb domicili social al Passeig de la Castellana, 259 C (Torre de Cristall), 28046 Madrid, i N.I.F.: A-28011864. Inscrita en la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions sota la clau C0124 (d'ara endavant denominada SCA).

2. Gestió de la promoció:

La gestió de la promoció serà realitzada per PLAN & AHORRA MARKETING, S.L., proveïda de N.I.F. B-86650751 amb domicili social a Avinguda de la Indústria, 6 - 28108 Alcobendas, en endavant denominada “PYA MARKETING“.

3. Àmbit geogràfic i personal del participant:

La promoció es desenvoluparà en territori espanyol i hi podrà ser participant les persones que hagin rebut la comunicació pertinent per part de l'Empresa Organitzadora incloent-hi la promoció.

4. Període promocional:

Un cop rebuda la comunicació on se li indica que és participant d'aquesta promoció, podreu accedir a la web de reemborsament des de la data que s'indica a la comunicació i durant els 12 mesos següents.

5. Caràcter gratuït de la promoció:

La promoció és gratuïta i no implica en si mateixa un pagament addicional per a l'obtenció del Premi, excepció feta dels costos propis de les trucades, missatges telefònics, correu electrònic, faxos, o qualsevol altra comunicació que hagi de fer el participant conforme al que disposa en aquests termes i condicions.

6. Objecte de la promoció:

A determinats titulars de les pòlisses de llar i cotxe (d'ara endavant “participants”) se'ls oferirà la possibilitat d'aconseguir un reemborsament respecte de determinades despeses, d'acord amb aquestes bases legals que es poden trobar al lloc web www.planahorrosegurcaixaadeslas.es a l'apartat termes i condicions i privacitat.

7. Condicions de participació:

Per tenir dret a la promoció, el participant haurà d'haver rebut una comunicació per part de l'empresa organitzadora on se l'hi oferirà la participació en la promoció del Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas.

Per poder gaudir de la promoció, el participant haurà de tenir l'assegurança que hi ha donat dret en vigor.

8. Mecànica de la promoció:

Un cop rebuda la comunicació on se li indica que és participant d'aquesta promoció, podreu accedir a la web de bescanvi des de la data que s'indica a la comunicació i durant els 12 mesos següents. Per registrar-se a la web, cal identificar-se amb el DNI/NIE i una contrasenya, que el participant podrà generar a l'apartat “accedir per primera vegada”. Un cop s'hi accedeixi, haureu de seleccionar la pòlissa i el pla per al qual sol·liciteu la devolució.

El prenedor de l'assegurança, com a participant de PLA ESTALVI SEGURCAIXA ADESLAS LLAR: LLUM 75 I SUPER 75, es podrà beneficiar del reemborsament d'un import màxim de 150€ a l'any a:

  • Devolucions en llum: Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas et torna el 10% de les factures del consum en llum fins a 75€ l'any (Import màxim bimestral fins a 12,50€).
  • Devolucions en supermercat: Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas et torna el 10% de les teves compres a supermercats fins a 75€ l'any (Import màxim bimestral fins a 12,50€).

La devolució s'efectuarà, sempre que en el moment de la sol·licitud la seva pòlissa/es sobre les quals es dóna aquesta promoció estiguin en vigor i el participant estigui registrat al programa Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas. No seran acumulables uns bimestres amb els altres, de manera que, si un bimestre no se sol·licita la devolució, caduca el dret a obtenir-la.

Un mateix participant tindrà dret a participar al programa Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas amb diferents pòlisses, sempre que hagi rebut la comunicació de la seva participació al programa per a cadascuna.

Només s'efectuaran devolucions per:

  • Devolucions en llum: despeses documentades mitjançant factures de subministrament d'electricitat (llum), i no per altres elements addicionals incorporats a la factura, com ara: protecció de pagaments, serveis d'assistència, manteniment o reparacions d'equips i en general, qualsevol concepte que difereixi dels conceptes associats al subministrament delectricitat.
  • Devolucions en supermercats: compres de productes en supermercats, i no per altres productes o serveis addicionals incorporats als tiquets/factures, com ara: transport, preparació, electrodomèstics o productes en general, l'import unitari dels quals excedeixi els 100 €.

Només es permet enviar un tiquet o factura per sol·licitud. En cas que es vulgui enviar diversos tiquets o factures, s'hauran de fer tantes sol·licituds de reemborsament com justificants de compra (tiquets o factures) es disposin.

9. Ingrés del reemborsament:

El participant haurà d'emplenar el formulari de sol·licitud de devolució localitzable a la pàginawww.planahorrosegurcaixaadeslas.es i enviar-lo, juntament amb els tiquets/factures a través del formulari de sol·licitud online habilitat a la web del programa, emplenant els camps següents:

  • Tipus de devolució (llum o supermercat)
  • Email
  • IBAN
  • Import
  • Data de compra
  • Tiquet/factura de compra

10. Altres requisits/condicions:

i. Les sol·licituds de devolució hauran de presentar-se fins a 30 dies naturals després de la data del tiquet/factura. Si no és així, la sol·licitud serà rebutjada.

ii. L'import màxim de devolució s'abonarà al compte bancari (imprescindible codi IBAN) que hagi facilitat el participant en un termini màxim de 10 dies després de l'enviament i la comprovació del formulari. Aquelles sol·licituds amb dades incompletes seran rebutjades.

iii. Es considera incompleta aquella sol·licitud que no inclogui alguna de les dades descrites en aquests Termes i Condicions com a obligatòries, o que aquests siguin erronis.

iv. El titular de les factures, tant de llum com de supermercat, haurà de ser el participant donat d'alta a la pòlissa d'assegurança de la llar i del Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas. A més, les factures hauran de recollir tots els detalls legalment exigibles per ser considerats vàlids, i hauran de ser clarament visibles almenys la data, l'import, el concepte, els impostos exigibles a cada moment i les dades de l'emissor. Si no és així, la sol·licitud serà rebutjada.

v. La data d'emissió del tiquet, la factura o el justificant de pagament no pot ser anterior a la data d'alta com a participant del programa.

vii. Cal adjuntar el formulari de sol·licitud de devolució degudament emplenat, a més dels corresponents tiquets o factures.

Anul lació de sol licituds

S'anul·laran les sol·licituds que:

  • No compleixin o compleixin de manera irregular els passos de la mecànica de redempció esmentats a l'apartat anterior.
  • Si el participant ha rebut l'import màxim abans de la finalització del bimestre, no podrà sol·licitar més reemborsaments fins al bimestre següent.
  • En general, no reuneixin els requisits i condicions esmentats a les presents bases legals.
  • Envieu mateix tiquet duplicat en diferents sol·licituds de devolució, fins i tot sent participants diferents.
  • Siguin presentades de forma fraudulenta, rebent ajuda o avantatge per manipular els tiquets.
  • Rebudes fora del termini promocional establert en aquestes bases legals.

L'anul·lació suposa que el participant perdi automàticament el dret a la devolució.

Recomanem consulteu la totalitat dels termes i condicions incloses en aquest document abans d'enviar una sol·licitud de devolució.

11. Tractament de dades:

SegurCaixa Adeslas S.A de Seguros y Reaseguros, com a responsable del tractament i en base a l'execució dels serveis sol·licitats, tractarà les vostres dades personals amb la finalitat de gestionar els serveis oferts en el marc d'aquesta campanya promocional.

Per poder accedir a aquesta promoció és necessari que faciliti dades identificatives i/o relatives a la seva pòlissa amb la finalitat d'identificar-lo i verificar que compleix els requisits per ser participant de la promoció, així com dades relatives als justificants de pagament que hagin de ser reemborsats.

Així mateix, caldrà que ens faciliti dades bancàries per poder executar el reemborsament econòmic sol·licitat per l'interessat, així com dades de contacte amb la finalitat de contactar-hi en el marc de la gestió de la campanya.

Les dades facilitades no seran cedides a tercers, llevat de complir obligacions derivades de l'execució de la campanya, així com altres obligacions legals amb administracions, autoritats i organismes públics, inclosos jutjats i tribunals, quan així ho exigeixi la normativa.

Les vostres dades personals seran conservades durant el temps en què aquesta promoció estigui en vigor. Un cop finalitzi el període promocional, aquestes dades seran bloquejades durant el període en què puguin ser necessàries per a l'exercici o la defensa en el marc d'accions administratives o judicials i només podran ser desbloquejades i tractades novament per aquest motiu. Superat aquest període les dades seran cancel·lades.

SegurCaixa Adeslas S.A de Seguros y Reaseguros, actuant com a encarregat del tractament, per la qual cosa, aquesta Agència no tractarà ni conservarà les seves dades amb cap altra finalitat. Igualment us informem que l'Agència adoptarà les mesures de seguretat, tècniques i organitzatives, necessàries per garantir la confidencialitat, integritat i seguretat de les dades personals. Us recordem que podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat, així com a retirar el vostre consentiment, en els casos que correspongui, dirigint-vos al Servei d'Atenció al Client de Plan & Ahorro Marketing, SL, Apartat 61.075, 28080-Madrid, o bé enviant un email a l'adreça protecciondatos@pyamarketing.es, consignant-ne el nom i cognoms juntament amb còpia de DNI o document anàleg que us identifiqui.

Finalment, us informem que podreu dirigir-vos davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per a qualsevol reclamació derivada del tractament de les vostres dades personals.

L'interessat serà responsable de l'exactitud i la veracitat de les dades personals facilitades a SegurCaixa Adeslas qui es reserva el dret de rectificar o suprimir les dades falses o incorrectes sense perjudici de prendre altres accions legals oportunes en cada cas.

SegurCaixa Adeslas ha nomenat un Delegat de Protecció de Dades davant del qual podrà posar-se en contacte adreçant-se per correu postal adjuntant-hi fotocòpia del seu D.N.I. o document equivalent dirigit a: “Delegat de Protecció de Dades” al Passeig de la Castellana 259C - 6a Planta – Torre de Cristall, 28046 Madrid.

12. Responsabilitat

L'Empresa Organitzadora i l'Agència no es fan responsables de les incidències i successos de tot ordre que siguin provocades per una avaria al programa informàtic, si escau, a causa d'un cas de força major, causa justificada o raonable (per exemple, impossibilitat de registrar algun participant, etc.); ni tampoc de les incidències que tinguin l'origen en supòsits de força major derivats de causes com ara una avaria a la xarxa telefònica, informàtica, elèctrica, provocades per agents externs naturals (atmosfèrics, climatològics, o bé per un funcionament deficient de les companyies subministradores d'aquests serveis).

Tampoc no se'n fan responsables l'Empresa Organitzadora ni l'Agència per la impossibilitat de registrar algun participant a causa d'un error en la captura de les seves dades personals, com a conseqüència d'escriptures que, si escau, resultin inintel·ligibles, incompletes, errònies o falses.

En relació amb els materials que puguin remetre els participants a les mecàniques de la promoció (com dades, fotos, relats, vídeos, contestacions sobre marques i en general qualsevol material), L'Empresa Organitzadora es reserva el dret de no publicar i destruir directament qualsevol missatge, relat, fotografia, vídeo o material de qualsevol tipus que, al seu criteri, constitueixi o representi una conducta, pensament o activitat il·legal, contrari a la dignitat, respecte i drets de les persones, especialment de la dona, o la difusió dels quals pogués infringir drets de tercers o, en general, entengui que la seva temàtica no és apropiada per ser difosa. No es mantindrà correspondència sobre la inclusió, el rebuig o la supressió dels relats, missatges, fotografies, vídeos, materials o comunicacions. L'empresa organitzadora podrà retirar les dades, relats, missatges, fotografies, vídeos, imatges o comunicacions incloses en un web i/o en qualsevol altre suport de suport a l'empresa organitzadora transcorregut el termini de temps que consideri oportú.

13. Fiscalitat:

S'aplicarà la fiscalitat vigent en el moment de l'abonament de l'incentiu. En aplicació del que disposa l'article 75 del Reglament de l'impost sobre la renda de les persones físiques, regulador de les rendes subjectes a retenció o ingrés a compte, en la mesura que el lliurament de les quantitats es realitzi en l'àmbit estrictament particular dels consumidors (contribuents per aquest impost) i les quantitats esmentades siguin inferiors a 300 €, no s'ha de practicar retenció sobre aquestes. Actualment, l'abonament de l'incentiu té la consideració d'un rendiment de capital mobiliari subjecte a retenció.

14. Instàncies de reclamació:

Si voleu fer una reclamació, podeu posar-vos en contacte per telèfon amb el Servei d'Atenció al Client de l'agència, al número 91 277 76 87 o bé escrivint al Responsable d'Atenció al Client, PYA Marketing, Apartat de correus 61.075 - 28080 Madrid oa l'adreça de correu electrònic info@planahorrosegurcaixaadeslas.es.

El Servei d'Atenció al Client tractarà de respondre a tota reclamació realitzada per escrit al més aviat possible i en un termini màxim de 20 dies. En el cas de les reclamacions efectuades per telèfon, es tractarà de resoldre-les en el moment de la trucada i, si no fos possible, en un termini màxim de 20 dies.

15. Jurisdicció y fur aplicable

Aquestes bases legals es regeixen pel dret comú espanyol, segons el qual s'interpretarà i serà exigit.

Per resoldre qualsevol diferència sobre la interpretació o el compliment d'aquestes bases legals, les parts se sotmeten als jutjats i tribunals de la ciutat de Madrid, amb renúncia a qualsevol altre fur.

Llum 75 i Telèfon 75

1. Organitzador:

L'organització de la present promoció va a càrrec de SEGURCAIXA ADESLAS S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS, entitat mercantil amb domicili social al Passeig de la Castellana, 259 C (Torre de Cristall), 28046 Madrid, i N.I.F.: A-28011864. Inscrita en la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions sota la clau C0124 (d'ara endavant denominada SCA).

2. Gestió de la promoció:

La gestió de la promoció serà realitzada per PLAN & AHORRA MARKETING, S.L., proveïda de N.I.F. B-86650751 amb domicili social a Avinguda de la Indústria, 6 - 28108 Alcobendas, en endavant denominada “PYA MARKETING“.

3. Àmbit geogràfic i personal del participant:

La promoció es desenvoluparà en territori espanyol i hi podrà ser participant les persones que hagin rebut la comunicació pertinent per part de l'Empresa Organitzadora incloent-hi la promoció.

4. Període promocional:

Un cop rebuda la comunicació on se li indica que és participant d'aquesta promoció, podreu accedir a la web de reemborsament des de la data que s'indica a la comunicació i durant els 12 mesos següents.

5. Caràcter gratuït de la promoció:

La promoció és gratuïta i no implica en si mateixa un pagament addicional per a l'obtenció del Premi, excepció feta dels costos propis de les trucades, missatges telefònics, correu electrònic, faxos, o qualsevol altra comunicació que hagi de fer el participant conforme al que disposa en aquests termes i condicions.

6. Objecte de la promoció:

A determinats titulars de les pòlisses de llar i cotxe (d'ara endavant “participants”) se'ls oferirà oferirà la possibilitat d'aconseguir un reemborsament respecte de determinades despeses, d'acord amb aquestes bases legals que es poden trobar al lloc web www.planahorrosegurcaixaadeslas.es a l'apartat termes i condicions i privacitat.

7. Condicions de participació:

Per tenir dret a la promoció, el participant haurà d'haver rebut una comunicació per part de l'empresa organitzadora on se l'hi oferirà la participació en la promoció del Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas.

Per poder gaudir de la promoció, el participant haurà de tenir l'assegurança que hi ha donat dret en vigor.

8. Mecànica de la promoció:

Un cop rebuda la comunicació on se li indica que és participant d'aquesta promoció, podreu accedir a la web de bescanvi des de la data que s'indica a la comunicació i durant els 12 mesos següents. Per registrar-se a la web, cal identificar-se amb el DNI/NIE i una contrasenya, que el participant podrà generar a l'apartat “accedir per primera vegada”. Un cop s'hi accedeixi, haureu de seleccionar la pòlissa i el pla per al qual sol·liciteu la devolució.

El prenedor de l'assegurança, com a participant de PLA ESTALVI SEGURCAIXA ADESLAS LLAR: LLUM 75 I TELÈFON 75, es podrà beneficiar del reemborsament d'un import màxim de 150€ a l'any a:

  • Devolucions en llum: Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas et torna el 10% de les factures del consum en llum fins a 75€ l'any (Import màxim bimestral fins a 12,50€).
  • Devolucions en telefonia: Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas et torna el 10% de les teves factures del consum en telefonia fins a 75€ l'any (Import màxim bimestral fins a 12,50€).

La devolució s'efectuarà, sempre que en el moment de la sol·licitud la seva pòlissa/es sobre les quals es dóna aquesta promoció estiguin en vigor i el participant estigui registrat al programa Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas. No seran acumulables uns bimestres amb els altres, de manera que, si un bimestre no se sol·licita la devolució, caduca el dret a obtenir-la.

Un mateix participant tindrà dret a participar al programa Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas amb diferents pòlisses, sempre que hagi rebut la comunicació de la seva participació al programa per a cadascuna.

Només s'efectuaran devolucions per:

  • Devolucions en llum: despeses documentades mitjançant factures de subministrament d'electricitat (llum), i no per altres elements addicionals incorporats a la factura, com ara: protecció de pagaments, serveis d'assistència, manteniment o reparacions d'equips i en general, qualsevol concepte que difereixi dels conceptes associats al subministrament delectricitat.
  • Devolucions en telefonia: despeses en consum de telefonia, internet i TV incorporades a la factura, però no per altres elements addicionals, com per exemple: serveis de manteniment, reparacions, instal·lacions, altres serveis, identificació de trucades, lloguer d'equips/terminals , impostos, missatgeria i trucades de tarifació especial, donacions, promocions, descàrregues de pagament no incloses en el servei contractat (pel·lícules, música, programari, etc.). Les factures de plataformes de TV (Netflix, HBO, etc) són susceptibles de ser incloses en aquesta promoció, només si la facturació és realitzada a través de l'operador de telefonia..

Només es permet enviar un tiquet o factura per sol·licitud. En cas que es vulgui enviar diversos tiquets o factures, s'hauran de fer tantes sol·licituds de reemborsament com justificants de compra (tiquets o factures) es disposin.

9. Ingrés del reemborsament:

El participant haurà d'emplenar el formulari de sol·licitud de devolució localitzable a la pàginawww.planahorrosegurcaixaadeslas.es i enviar-lo, juntament amb els tiquets/factures a través del formulari de sol·licitud online habilitat a la web del programa, emplenant els camps següents:

  • Tipus de devolució (llum o telèfon)
  • Email
  • IBAN
  • Import
  • Data de compra
  • Tiquet/factura de compra

10. Altres requisits/condicions:

i. Les sol·licituds de devolució hauran de presentar-se fins a 30 dies naturals després de la data del tiquet/factura. Si no és així, la sol·licitud serà rebutjada.

ii. L'import màxim de devolució s'abonarà al compte bancari (imprescindible codi IBAN) que hagi facilitat el participant en un termini màxim de 10 dies després de l'enviament i la comprovació del formulari. Aquelles sol·licituds amb dades incompletes seran rebutjades.

iii. Es considera incompleta aquella sol·licitud que no inclogui alguna de les dades descrites en aquests Termes i Condicions com a obligatòries, o que aquests siguin erronis.

iv. El titular de les factures, tant de llum com de telefonia, haurà de ser el participant donat d'alta a la pòlissa d'assegurança de la llar i del Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas. A més, les factures hauran de recollir tots els detalls legalment exigibles per ser considerats vàlids, i hauran de ser clarament visibles almenys la data, l'import, el concepte, els impostos exigibles a cada moment i les dades de l'emissor. Si no és així, la sol·licitud serà rebutjada.

v. La data d'emissió del tiquet, la factura o el justificant de pagament no pot ser anterior a la data d'alta com a participant del programa.

vii. Cal adjuntar el formulari de sol·licitud de devolució degudament emplenat, a més dels corresponents tiquets o factures.

Anul lació de sol licituds

S'anul·laran les sol·licituds que:

  • No compleixin o compleixin de manera irregular els passos de la mecànica de redempció esmentats a l'apartat anterior.
  • Si el participant ha rebut l'import màxim abans de la finalització del bimestre, no podrà sol·licitar més reemborsaments fins al bimestre següent.
  • En general, no reuneixin els requisits i condicions esmentats a les presents bases legals.
  • Envieu mateix tiquet duplicat en diferents sol·licituds de devolució, fins i tot sent participants diferents.
  • Siguin presentades de forma fraudulenta, rebent ajuda o avantatge per manipular els tiquets.
  • Rebudes fora del termini promocional establert en aquestes bases legals.

L'anul·lació suposa que el participant perdi automàticament el dret a la devolució.

Recomanem consulteu la totalitat dels termes i condicions incloses en aquest document abans d'enviar una sol·licitud de devolució.

11. Tractament de dades:

SegurCaixa Adeslas S.A de Seguros y Reaseguros, com a responsable del tractament i en base a l'execució dels serveis sol·licitats, tractarà les vostres dades personals amb la finalitat de gestionar els serveis oferts en el marc d'aquesta campanya promocional.

Per poder accedir a aquesta promoció és necessari que faciliti dades identificatives i/o relatives a la seva pòlissa amb la finalitat d'identificar-lo i verificar que compleix els requisits per ser participant de la promoció, així com dades relatives als justificants de pagament que hagin de ser reemborsats.

Així mateix, caldrà que ens faciliti dades bancàries per poder executar el reemborsament econòmic sol·licitat per l'interessat, així com dades de contacte amb la finalitat de contactar-hi en el marc de la gestió de la campanya.

Les dades facilitades no seran cedides a tercers, llevat de complir obligacions derivades de l'execució de la campanya, així com altres obligacions legals amb administracions, autoritats i organismes públics, inclosos jutjats i tribunals, quan així ho exigeixi la normativa.

Les vostres dades personals seran conservades durant el temps en què aquesta promoció estigui en vigor. Un cop finalitzi el període promocional, aquestes dades seran bloquejades durant el període en què puguin ser necessàries per a l'exercici o la defensa en el marc d'accions administratives o judicials i només podran ser desbloquejades i tractades novament per aquest motiu. Superat aquest període les dades seran cancel·lades.

SegurCaixa Adeslas S.A de Seguros y Reaseguros, actuant com a encarregat del tractament, per la qual cosa, aquesta Agència no tractarà ni conservarà les seves dades amb cap altra finalitat. Igualment us informem que l'Agència adoptarà les mesures de seguretat, tècniques i organitzatives, necessàries per garantir la confidencialitat, integritat i seguretat de les dades personals. Us recordem que podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat, així com a retirar el vostre consentiment, en els casos que correspongui, dirigint-vos al Servei d'Atenció al Client de Plan & Ahorro Marketing, SL, Apartat 61.075, 28080-Madrid, o bé enviant un email a l'adreça protecciondatos@pyamarketing.es, consignant-ne el nom i cognoms juntament amb còpia de DNI o document anàleg que us identifiqui.

Finalment, us informem que podreu dirigir-vos davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per a qualsevol reclamació derivada del tractament de les vostres dades personals.

L'interessat serà responsable de l'exactitud i la veracitat de les dades personals facilitades a SegurCaixa Adeslas qui es reserva el dret de rectificar o suprimir les dades falses o incorrectes sense perjudici de prendre altres accions legals oportunes en cada cas.

SegurCaixa Adeslas ha nomenat un Delegat de Protecció de Dades davant del qual podrà posar-se en contacte adreçant-se per correu postal adjuntant-hi fotocòpia del seu D.N.I. o document equivalent dirigit a: “Delegat de Protecció de Dades” al Passeig de la Castellana 259C - 6a Planta – Torre de Cristall, 28046 Madrid.

12. Responsabilitat

L'Empresa Organitzadora i l'Agència no es fan responsables de les incidències i successos de tot ordre que siguin provocades per una avaria al programa informàtic, si escau, a causa d'un cas de força major, causa justificada o raonable (per exemple, impossibilitat de registrar algun participant, etc.); ni tampoc de les incidències que tinguin l'origen en supòsits de força major derivats de causes com ara una avaria a la xarxa telefònica, informàtica, elèctrica, provocades per agents externs naturals (atmosfèrics, climatològics, o bé per un funcionament deficient de les companyies subministradores d'aquests serveis).

Tampoc no se'n fan responsables l'Empresa Organitzadora ni l'Agència per la impossibilitat de registrar algun participant a causa d'un error en la captura de les seves dades personals, com a conseqüència d'escriptures que, si escau, resultin inintel·ligibles, incompletes, errònies o falses.

En relació amb els materials que puguin remetre els participants a les mecàniques de la promoció (com dades, fotos, relats, vídeos, contestacions sobre marques i en general qualsevol material), L'Empresa Organitzadora es reserva el dret de no publicar i destruir directament qualsevol missatge, relat, fotografia, vídeo o material de qualsevol tipus que, al seu criteri, constitueixi o representi una conducta, pensament o activitat il·legal, contrari a la dignitat, respecte i drets de les persones, especialment de la dona, o la difusió dels quals pogués infringir drets de tercers o, en general, entengui que la seva temàtica no és apropiada per ser difosa. No es mantindrà correspondència sobre la inclusió, el rebuig o la supressió dels relats, missatges, fotografies, vídeos, materials o comunicacions. L'empresa organitzadora podrà retirar les dades, relats, missatges, fotografies, vídeos, imatges o comunicacions incloses en un web i/o en qualsevol altre suport de suport a l'empresa organitzadora transcorregut el termini de temps que consideri oportú.

13. Fiscalitat:

S'aplicarà la fiscalitat vigent en el moment de l'abonament de l'incentiu. En aplicació del que disposa l'article 75 del Reglament de l'impost sobre la renda de les persones físiques, regulador de les rendes subjectes a retenció o ingrés a compte, en la mesura que el lliurament de les quantitats es realitzi en l'àmbit estrictament particular dels consumidors (contribuents per aquest impost) i les quantitats esmentades siguin inferiors a 300 €, no s'ha de practicar retenció sobre aquestes. Actualment, l'abonament de l'incentiu té la consideració d'un rendiment de capital mobiliari subjecte a retenció.

14. Instàncies de reclamació:

Si voleu fer una reclamació, podeu posar-vos en contacte per telèfon amb el Servei d'Atenció al Client de l'agència, al número 91 277 76 87 o bé escrivint al Responsable d'Atenció al Client, PYA Marketing, Apartat de correus 61.075 - 28080 Madrid oa l'adreça de correu electrònic info@planahorrosegurcaixaadeslas.es.

El Servei d'Atenció al Client tractarà de respondre a tota reclamació realitzada per escrit al més aviat possible i en un termini màxim de 20 dies. En el cas de les reclamacions efectuades per telèfon, es tractarà de resoldre-les en el moment de la trucada i, si no fos possible, en un termini màxim de 20 dies.

15. Jurisdicció y fur aplicable

Aquestes bases legals es regeixen pel dret comú espanyol, segons el qual s'interpretarà i serà exigit.

Per resoldre qualsevol diferència sobre la interpretació o el compliment d'aquestes bases legals, les parts se sotmeten als jutjats i tribunals de la ciutat de Madrid, amb renúncia a qualsevol altre fur.

Llum 75 i Aigua 75

1. Organitzador:

L'organització de la present promoció va a càrrec de SEGURCAIXA ADESLAS S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS, entitat mercantil amb domicili social al Passeig de la Castellana, 259 C (Torre de Cristall), 28046 Madrid, i N.I.F.: A-28011864. Inscrita en la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions sota la clau C0124 (d'ara endavant denominada SCA).

2. Gestió de la promoció:

La gestió de la promoció serà realitzada per PLAN & AHORRA MARKETING, S.L., proveïda de N.I.F. B-86650751 amb domicili social a Avinguda de la Indústria, 6 - 28108 Alcobendas, en endavant denominada “PYA MARKETING“.

3. Àmbit geogràfic i personal del participant:

La promoció es desenvoluparà en territori espanyol i hi podrà ser participant les persones que hagin rebut la comunicació pertinent per part de l'Empresa Organitzadora incloent-hi la promoció.

4. Període promocional:

Un cop rebuda la comunicació on se li indica que és participant d'aquesta promoció, podreu accedir a la web de reemborsament des de la data que s'indica a la comunicació i durant els 12 mesos següents.

5. Caràcter gratuït de la promoció:

La promoció és gratuïta i no implica en si mateixa un pagament addicional per a l'obtenció del Premi, excepció feta dels costos propis de les trucades, missatges telefònics, correu electrònic, faxos, o qualsevol altra comunicació que hagi de fer el participant conforme al que disposa en aquests termes i condicions.

6. Objecte de la promoció:

A determinats titulars de les pòlisses de llar i cotxe (d'ara endavant “participants”) se'ls oferirà la possibilitat d'aconseguir un reemborsament respecte de determinades despeses, d'acord amb aquestes bases legals que es poden trobar al lloc web www.planahorrosegurcaixaadeslas.es a l'apartat termes i condicions i privacitat.

7. Condicions de participació:

Per tenir dret a la promoció, el participant haurà d'haver rebut una comunicació per part de l'empresa organitzadora on se l'hi oferirà la participació en la promoció del Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas.

Per poder gaudir de la promoció, el participant haurà de tenir l'assegurança que hi ha donat dret en vigor.

8. Mecànica de la promoció:

Un cop rebuda la comunicació on se li indica que és participant d'aquesta promoció, podreu accedir a la web de bescanvi des de la data que s'indica a la comunicació i durant els 12 mesos següents. Per registrar-se a la web, cal identificar-se amb el DNI/NIE i una contrasenya, que el participant podrà generar a l'apartat “accedir per primera vegada”. Un cop s'hi accedeixi, haureu de seleccionar la pòlissa i el pla per al qual sol·liciteu la devolució.

El prenedor de l'assegurança, com a participant de PLA ESTALVI SEGURCAIXA ADESLAS LLAR: LLUM 75 I AIGUA 75, es podrà beneficiar del reemborsament d'un import màxim de 150€ a l'any a:

  • Devolucions en llum: Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas et torna el 10% de les factures del consum en llum fins a 75€ l'any (Import màxim bimestral fins a 12,50€).
  • Devolucions en aigua: Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas et torna el 10% de les factures del consum en aigua fins a 75€ l'any (Import màxim bimestral fins a 12,50€).

La devolució s'efectuarà, sempre que en el moment de la sol·licitud la seva pòlissa/es sobre les quals es dóna aquesta promoció estiguin en vigor i el participant estigui registrat al programa Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas. No seran acumulables uns bimestres amb els altres, de manera que, si un bimestre no se sol·licita la devolució, caduca el dret a obtenir-la.

Un mateix participant tindrà dret a participar al programa Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas amb diferents pòlisses, sempre que hagi rebut la comunicació de la seva participació al programa per a cadascuna.

Només s'efectuaran devolucions per despeses documentades mitjançant factures de subministrament d'electricitat (llum) i/o aigua, i no per altres elements addicionals incorporats a la factura, com ara: protecció de pagaments, serveis d'assistència, manteniment o reparacions d'equips i, en general, qualsevol concepte que difereixi dels conceptes associats al subministrament d'electricitat i aigua.

Només es permet enviar un tiquet o factura per sol·licitud. En cas que es vulgui enviar diversos tiquets o factures, s'hauran de fer tantes sol·licituds de reemborsament com justificants de compra (tiquets o factures) es disposin.

9. Ingrés del reemborsament:

El participant haurà d'emplenar el formulari de sol·licitud de devolució localitzable a la pàginawww.planahorrosegurcaixaadeslas.es i enviar-lo, juntament amb els tiquets/factures a través del formulari de sol·licitud online habilitat a la web del programa, emplenant els camps següents:

  • Tipus de devolució (llum o aigua)
  • Email
  • IBAN
  • Import
  • Data de compra
  • Tiquet/factura de compra

10. Altres requisits/condicions:

i. Les sol·licituds de devolució hauran de presentar-se fins a 30 dies naturals després de la data del tiquet/factura. Si no és així, la sol·licitud serà rebutjada.

ii. L'import màxim de devolució s'abonarà al compte bancari (imprescindible codi IBAN) que hagi facilitat el participant en un termini màxim de 10 dies després de l'enviament i la comprovació del formulari. Aquelles sol·licituds amb dades incompletes seran rebutjades.

iii. Es considera incompleta aquella sol·licitud que no inclogui alguna de les dades descrites en aquests Termes i Condicions com a obligatòries, o que aquests siguin erronis.

iv. El titular de les factures, tant de llum com d'aigua, haurà de ser el participant donat d'alta a la pòlissa d'assegurança de la llar i del Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas. A més, les factures hauran de recollir tots els detalls legalment exigibles per ser considerats vàlids, i hauran de ser clarament visibles almenys la data, l'import, el concepte, els impostos exigibles a cada moment i les dades de l'emissor. Si no és així, la sol·licitud serà rebutjada.

v. La data d'emissió del tiquet, la factura o el justificant de pagament no pot ser anterior a la data d'alta com a participant del programa.

vii. Cal adjuntar el formulari de sol·licitud de devolució degudament emplenat, a més dels corresponents tiquets o factures.

Anul lació de sol licituds

S'anul·laran les sol·licituds que:

  • No compleixin o compleixin de manera irregular els passos de la mecànica de redempció esmentats a l'apartat anterior.
  • Si el participant ha rebut l'import màxim abans de la finalització del bimestres, no podrà sol·licitar més reemborsaments fins al bimestre següent.
  • En general, no reuneixin els requisits i condicions esmentats a les presents bases legals.
  • Envieu mateix tiquet duplicat en diferents sol·licituds de devolució, fins i tot sent participants diferents.
  • Siguin presentades de forma fraudulenta, rebent ajuda o avantatge per manipular els tiquets.
  • Rebudes fora del termini promocional establert en aquestes bases legals.

L'anul·lació suposa que el participant perdi automàticament el dret a la devolució.

Recomanem consulteu la totalitat dels termes i condicions incloses en aquest document abans d'enviar una sol·licitud de devolució.

11. Tractament de dades:

SegurCaixa Adeslas S.A de Seguros y Reaseguros, com a responsable del tractament i en base a l'execució dels serveis sol·licitats, tractarà les vostres dades personals amb la finalitat de gestionar els serveis oferts en el marc d'aquesta campanya promocional.

Per poder accedir a aquesta promoció és necessari que faciliti dades identificatives i/o relatives a la seva pòlissa amb la finalitat d'identificar-lo i verificar que compleix els requisits per ser participant de la promoció, així com dades relatives als justificants de pagament que hagin de ser reemborsats.

Així mateix, caldrà que ens faciliti dades bancàries per poder executar el reemborsament econòmic sol·licitat per l'interessat, així com dades de contacte amb la finalitat de contactar-hi en el marc de la gestió de la campanya.

Les dades facilitades no seran cedides a tercers, llevat de complir obligacions derivades de l'execució de la campanya, així com altres obligacions legals amb administracions, autoritats i organismes públics, inclosos jutjats i tribunals, quan així ho exigeixi la normativa.

Les vostres dades personals seran conservades durant el temps en què aquesta promoció estigui en vigor. Un cop finalitzi el període promocional, aquestes dades seran bloquejades durant el període en què puguin ser necessàries per a l'exercici o la defensa en el marc d'accions administratives o judicials i només podran ser desbloquejades i tractades novament per aquest motiu. Superat aquest període les dades seran cancel·lades.

SegurCaixa Adeslas S.A de Seguros y Reaseguros, actuant com a encarregat del tractament, per la qual cosa, aquesta Agència no tractarà ni conservarà les seves dades amb cap altra finalitat. Igualment us informem que l'Agència adoptarà les mesures de seguretat, tècniques i organitzatives, necessàries per garantir la confidencialitat, integritat i seguretat de les dades personals. Us recordem que podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat, així com a retirar el vostre consentiment, en els casos que correspongui, dirigint-vos al Servei d'Atenció al Client de Plan & Ahorro Marketing, SL, Apartat 61.075, 28080-Madrid, o bé enviant un email a l'adreça protecciondatos@pyamarketing.es, consignant-ne el nom i cognoms juntament amb còpia de DNI o document anàleg que us identifiqui.

Finalment, us informem que podreu dirigir-vos davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per a qualsevol reclamació derivada del tractament de les vostres dades personals.

L'interessat serà responsable de l'exactitud i la veracitat de les dades personals facilitades a SegurCaixa Adeslas qui es reserva el dret de rectificar o suprimir les dades falses o incorrectes sense perjudici de prendre altres accions legals oportunes en cada cas.

SegurCaixa Adeslas ha nomenat un Delegat de Protecció de Dades davant del qual podrà posar-se en contacte adreçant-se per correu postal adjuntant-hi fotocòpia del seu D.N.I. o document equivalent dirigit a: “Delegat de Protecció de Dades” al Passeig de la Castellana 259C - 6a Planta – Torre de Cristall, 28046 Madrid.

12. Responsabilitat

L'Empresa Organitzadora i l'Agència no es fan responsables de les incidències i successos de tot ordre que siguin provocades per una avaria al programa informàtic, si escau, a causa d'un cas de força major, causa justificada o raonable (per exemple, impossibilitat de registrar algun participant, etc.); ni tampoc de les incidències que tinguin l'origen en supòsits de força major derivats de causes com ara una avaria a la xarxa telefònica, informàtica, elèctrica, provocades per agents externs naturals (atmosfèrics, climatològics, o bé per un funcionament deficient de les companyies subministradores d'aquests serveis).

Tampoc no se'n fan responsables l'Empresa Organitzadora ni l'Agència per la impossibilitat de registrar algun participant a causa d'un error en la captura de les seves dades personals, com a conseqüència d'escriptures que, si escau, resultin inintel·ligibles, incompletes, errònies o falses.

En relació amb els materials que puguin remetre els participants a les mecàniques de la promoció (com dades, fotos, relats, vídeos, contestacions sobre marques i en general qualsevol material), L'Empresa Organitzadora es reserva el dret de no publicar i destruir directament qualsevol missatge, relat, fotografia, vídeo o material de qualsevol tipus que, al seu criteri, constitueixi o representi una conducta, pensament o activitat il·legal, contrari a la dignitat, respecte i drets de les persones, especialment de la dona, o la difusió dels quals pogués infringir drets de tercers o, en general, entengui que la seva temàtica no és apropiada per ser difosa. No es mantindrà correspondència sobre la inclusió, el rebuig o la supressió dels relats, missatges, fotografies, vídeos, materials o comunicacions. L'empresa organitzadora podrà retirar les dades, relats, missatges, fotografies, vídeos, imatges o comunicacions incloses en un web i/o en qualsevol altre suport de suport a l'empresa organitzadora transcorregut el termini de temps que consideri oportú.

13. Fiscalitat:

S'aplicarà la fiscalitat vigent en el moment de l'abonament de l'incentiu. En aplicació del que disposa l'article 75 del Reglament de l'impost sobre la renda de les persones físiques, regulador de les rendes subjectes a retenció o ingrés a compte, en la mesura que el lliurament de les quantitats es realitzi en l'àmbit estrictament particular dels consumidors (contribuents per aquest impost) i les quantitats esmentades siguin inferiors a 300 €, no s'ha de practicar retenció sobre aquestes. Actualment, l'abonament de l'incentiu té la consideració d'un rendiment de capital mobiliari subjecte a retenció.

14. Instàncies de reclamació:

Si voleu fer una reclamació, podeu posar-vos en contacte per telèfon amb el Servei d'Atenció al Client de l'agència, al número 91 277 76 87 o bé escrivint al Responsable d'Atenció al Client, PYA Marketing, Apartat de correus 61.075 - 28080 Madrid oa l'adreça de correu electrònic info@planahorrosegurcaixaadeslas.es.

El Servei d'Atenció al Client tractarà de respondre a tota reclamació realitzada per escrit al més aviat possible i en un termini màxim de 20 dies. En el cas de les reclamacions efectuades per telèfon, es tractarà de resoldre-les en el moment de la trucada i, si no fos possible, en un termini màxim de 20 dies.

15. Jurisdicció y fur aplicable

Aquestes bases legals es regeixen pel dret comú espanyol, segons el qual s'interpretarà i serà exigit.

Per resoldre qualsevol diferència sobre la interpretació o el compliment d'aquestes bases legals, les parts se sotmeten als jutjats i tribunals de la ciutat de Madrid, amb renúncia a qualsevol altre fur.

Supermercat 75 i Telèfon 75

1. Organitzador:

L'organització de la present promoció va a càrrec de SEGURCAIXA ADESLAS S.A. DE SEGUROS Y REASEGUROS, entitat mercantil amb domicili social al Passeig de la Castellana, 259 C (Torre de Cristall), 28046 Madrid, i N.I.F.: A-28011864. Inscrita en la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions sota la clau C0124 (d'ara endavant denominada SCA).

2. Gestió de la promoció:

La gestió de la promoció serà realitzada per PLAN & AHORRA MARKETING, S.L., proveïda de N.I.F. B-86650751 amb domicili social a Avinguda de la Indústria, 6 - 28108 Alcobendas, en endavant denominada “PYA MARKETING“.

3. Àmbit geogràfic i personal del participant:

La promoció es desenvoluparà en territori espanyol i hi podrà ser participant les persones que hagin rebut la comunicació pertinent per part de l'Empresa Organitzadora incloent-hi la promoció.

4. Període promocional:

Un cop rebuda la comunicació on se li indica que és participant d'aquesta promoció, podreu accedir a la web de reemborsament des de la data que s'indica a la comunicació i durant els 12 mesos següents.

5. Caràcter gratuït de la promoció:

La promoció és gratuïta i no implica en si mateixa un pagament addicional per a l'obtenció del Premi, excepció feta dels costos propis de les trucades, missatges telefònics, correu electrònic, faxos, o qualsevol altra comunicació que hagi de fer el participant conforme al que disposa en aquests termes i condicions.

6. Objecte de la promoció:

A determinats titulars de les pòlisses de llar i cotxe (d'ara endavant “participants”) se'ls oferirà la possibilitat d'aconseguir un reemborsament respecte de determinades despeses, d'acord amb aquestes bases legals que es poden trobar al lloc web www.planahorrosegurcaixaadeslas.es a l'apartat termes i condicions i privacitat.

7. Condicions de participació:

Per tenir dret a la promoció, el participant haurà d'haver rebut una comunicació per part de l'empresa organitzadora on se l'hi oferirà la participació en la promoció del Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas.

Per poder gaudir de la promoció, el participant haurà de tenir l'assegurança que hi ha donat dret en vigor.

8. Mecànica de la promoció:

Un cop rebuda la comunicació on se li indica que és participant d'aquesta promoció, podreu accedir a la web de bescanvi des de la data que s'indica a la comunicació i durant els 12 mesos següents. Per registrar-se a la web, cal identificar-se amb el DNI/NIE i una contrasenya, que el participant podrà generar a l'apartat “accedir per primera vegada”. Un cop s'hi accedeixi, haureu de seleccionar la pòlissa i el pla per al qual sol·liciteu la devolució.

El prenedor de l'assegurança, com a participant de PLA ESTALVI SEGURCAIXA ADESLAS LLAR: SUPER 75 I TELÈFON 75, es podrà beneficiar del reemborsament d'un import màxim de 150€ a l'any a:

  • Devolucions en supermercats: Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas et torna el 10% de les factures del consum en llum fins a 75€ l'any (Import màxim bimestral fins a 12,50€).
  • Devolucions en telefonia: Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas et torna el 10% de les teves factures del consum en telefonia fins a 75€ l'any (Import màxim bimestral fins a 12,50€).

La devolució s'efectuarà, sempre que en el moment de la sol·licitud la seva pòlissa/es sobre les quals es dóna aquesta promoció estiguin en vigor i el participant estigui registrat al programa Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas. No seran acumulables uns bimestres amb els altres, de manera que, si un bimestre no se sol·licita la devolució, caduca el dret a obtenir-la.

Un mateix participant tindrà dret a participar al programa Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas amb diferents pòlisses, sempre que hagi rebut la comunicació de la seva participació al programa per a cadascuna.

Només s'efectuaran devolucions per:

  • Devolucions en supermercats: dcompres de productes en supermercats, i no per altres productes o serveis addicionals incorporats als tiquets/factures, com ara: transport, preparació, electrodomèstics o productes en general, l'import unitari dels quals excedeixi els 100 €.
  • Devolucions en telefonia: despeses en consum de telefonia, internet i TV incorporades a la factura, però no per altres elements addicionals, com per exemple: serveis de manteniment, reparacions, instal·lacions, altres serveis, identificació de trucades, lloguer d'equips/terminals , impostos, missatgeria i trucades de tarifació especial, donacions, promocions, descàrregues de pagament no incloses en el servei contractat (pel·lícules, música, programari, etc.). Les factures de plataformes de TV (Netflix, HBO, etc) són susceptibles de ser incloses en aquesta promoció, només si la facturació és realitzada a través de l'operador de telefonia..

Només es permet enviar un tiquet o factura per sol·licitud. En cas que es vulgui enviar diversos tiquets o factures, s'hauran de fer tantes sol·licituds de reemborsament com justificants de compra (tiquets o factures) es disposin.

9. Ingrés del reemborsament:

El participant haurà d'emplenar el formulari de sol·licitud de devolució localitzable a la pàginawww.planahorrosegurcaixaadeslas.es i enviar-lo, juntament amb els tiquets/factures a través del formulari de sol·licitud online habilitat a la web del programa, emplenant els camps següents:

  • Tipus de devolució (supermercat o telèfon)
  • Email
  • IBAN
  • Import
  • Data de compra
  • Tiquet/factura de compra

10. Altres requisits/condicions:

i. Les sol·licituds de devolució hauran de presentar-se fins a 30 dies naturals després de la data del tiquet/factura. Si no és així, la sol·licitud serà rebutjada.

ii. L'import màxim de devolució s'abonarà al compte bancari (imprescindible codi IBAN) que hagi facilitat el participant en un termini màxim de 10 dies després de l'enviament i la comprovació del formulari. Aquelles sol·licituds amb dades incompletes seran rebutjades.

iii. Es considera incompleta aquella sol·licitud que no inclogui alguna de les dades descrites en aquests Termes i Condicions com a obligatòries, o que aquests siguin erronis.

iv. El titular de les factures, tant de supermercats com de telefonia, haurà de ser el participant donat d'alta a la pòlissa d'assegurança de la llar i del Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas. A més, les factures hauran de recollir tots els detalls legalment exigibles per ser considerats vàlids, i hauran de ser clarament visibles almenys la data, l'import, el concepte, els impostos exigibles a cada moment i les dades de l'emissor. Si no és així, la sol·licitud serà rebutjada.

v. La data d'emissió del tiquet, la factura o el justificant de pagament no pot ser anterior a la data d'alta com a participant del programa.

vii. Cal adjuntar el formulari de sol·licitud de devolució degudament emplenat, a més dels corresponents tiquets o factures.

Anul lació de sol licituds

S'anul·laran les sol·licituds que:

  • No compleixin o compleixin de manera irregular els passos de la mecànica de redempció esmentats a l'apartat anterior.
  • Si el participant ha rebut l'import màxim abans de la finalització del bimestre, no podrà sol·licitar més reemborsaments fins al bimestre següent.
  • En general, no reuneixin els requisits i condicions esmentats a les presents bases legals.
  • Envieu mateix tiquet duplicat en diferents sol·licituds de devolució, fins i tot sent participants diferents.
  • Siguin presentades de forma fraudulenta, rebent ajuda o avantatge per manipular els tiquets.
  • Rebudes fora del termini promocional establert en aquestes bases legals.

L'anul·lació suposa que el participant perdi automàticament el dret a la devolució.

Recomanem consulteu la totalitat dels termes i condicions incloses en aquest document abans d'enviar una sol·licitud de devolució.

11. Tractament de dades:

SegurCaixa Adeslas S.A de Seguros y Reaseguros, com a responsable del tractament i en base a l'execució dels serveis sol·licitats, tractarà les vostres dades personals amb la finalitat de gestionar els serveis oferts en el marc d'aquesta campanya promocional.

Per poder accedir a aquesta promoció és necessari que faciliti dades identificatives i/o relatives a la seva pòlissa amb la finalitat d'identificar-lo i verificar que compleix els requisits per ser participant de la promoció, així com dades relatives als justificants de pagament que hagin de ser reemborsats.

Així mateix, caldrà que ens faciliti dades bancàries per poder executar el reemborsament econòmic sol·licitat per l'interessat, així com dades de contacte amb la finalitat de contactar-hi en el marc de la gestió de la campanya.

Les dades facilitades no seran cedides a tercers, llevat de complir obligacions derivades de l'execució de la campanya, així com altres obligacions legals amb administracions, autoritats i organismes públics, inclosos jutjats i tribunals, quan així ho exigeixi la normativa.

Les vostres dades personals seran conservades durant el temps en què aquesta promoció estigui en vigor. Un cop finalitzi el període promocional, aquestes dades seran bloquejades durant el període en què puguin ser necessàries per a l'exercici o la defensa en el marc d'accions administratives o judicials i només podran ser desbloquejades i tractades novament per aquest motiu. Superat aquest període les dades seran cancel·lades.

SegurCaixa Adeslas S.A de Seguros y Reaseguros, actuant com a encarregat del tractament, per la qual cosa, aquesta Agència no tractarà ni conservarà les seves dades amb cap altra finalitat. Igualment us informem que l'Agència adoptarà les mesures de seguretat, tècniques i organitzatives, necessàries per garantir la confidencialitat, integritat i seguretat de les dades personals. Us recordem que podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió, limitació del tractament, oposició i portabilitat, així com a retirar el vostre consentiment, en els casos que correspongui, dirigint-vos al Servei d'Atenció al Client de Plan & Ahorro Marketing, SL, Apartat 61.075, 28080-Madrid, o bé enviant un email a l'adreça protecciondatos@pyamarketing.es, consignant-ne el nom i cognoms juntament amb còpia de DNI o document anàleg que us identifiqui.

Finalment, us informem que podreu dirigir-vos davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per a qualsevol reclamació derivada del tractament de les vostres dades personals.

L'interessat serà responsable de l'exactitud i la veracitat de les dades personals facilitades a SegurCaixa Adeslas qui es reserva el dret de rectificar o suprimir les dades falses o incorrectes sense perjudici de prendre altres accions legals oportunes en cada cas.

SegurCaixa Adeslas ha nomenat un Delegat de Protecció de Dades davant del qual podrà posar-se en contacte adreçant-se per correu postal adjuntant-hi fotocòpia del seu D.N.I. o document equivalent dirigit a: “Delegat de Protecció de Dades” al Passeig de la Castellana 259C - 6a Planta – Torre de Cristall, 28046 Madrid.

12. Responsabilitat

L'Empresa Organitzadora i l'Agència no es fan responsables de les incidències i successos de tot ordre que siguin provocades per una avaria al programa informàtic, si escau, a causa d'un cas de força major, causa justificada o raonable (per exemple, impossibilitat de registrar algun participant, etc.); ni tampoc de les incidències que tinguin l'origen en supòsits de força major derivats de causes com ara una avaria a la xarxa telefònica, informàtica, elèctrica, provocades per agents externs naturals (atmosfèrics, climatològics, o bé per un funcionament deficient de les companyies subministradores d'aquests serveis).

Tampoc no se'n fan responsables l'Empresa Organitzadora ni l'Agència per la impossibilitat de registrar algun participant a causa d'un error en la captura de les seves dades personals, com a conseqüència d'escriptures que, si escau, resultin inintel·ligibles, incompletes, errònies o falses.

En relació amb els materials que puguin remetre els participants a les mecàniques de la promoció (com dades, fotos, relats, vídeos, contestacions sobre marques i en general qualsevol material), L'Empresa Organitzadora es reserva el dret de no publicar i destruir directament qualsevol missatge, relat, fotografia, vídeo o material de qualsevol tipus que, al seu criteri, constitueixi o representi una conducta, pensament o activitat il·legal, contrari a la dignitat, respecte i drets de les persones, especialment de la dona, o la difusió dels quals pogués infringir drets de tercers o, en general, entengui que la seva temàtica no és apropiada per ser difosa. No es mantindrà correspondència sobre la inclusió, el rebuig o la supressió dels relats, missatges, fotografies, vídeos, materials o comunicacions. L'empresa organitzadora podrà retirar les dades, relats, missatges, fotografies, vídeos, imatges o comunicacions incloses en un web i/o en qualsevol altre suport de suport a l'empresa organitzadora transcorregut el termini de temps que consideri oportú.

13. Fiscalitat:

S'aplicarà la fiscalitat vigent en el moment de l'abonament de l'incentiu. En aplicació del que disposa l'article 75 del Reglament de l'impost sobre la renda de les persones físiques, regulador de les rendes subjectes a retenció o ingrés a compte, en la mesura que el lliurament de les quantitats es realitzi en l'àmbit estrictament particular dels consumidors (contribuents per aquest impost) i les quantitats esmentades siguin inferiors a 300 €, no s'ha de practicar retenció sobre aquestes. Actualment, l'abonament de l'incentiu té la consideració d'un rendiment de capital mobiliari subjecte a retenció.

14. Instàncies de reclamació:

Si voleu fer una reclamació, podeu posar-vos en contacte per telèfon amb el Servei d'Atenció al Client de l'agència, al número 91 277 76 87 o bé escrivint al Responsable d'Atenció al Client, PYA Marketing, Apartat de correus 61.075 - 28080 Madrid oa l'adreça de correu electrònic info@planahorrosegurcaixaadeslas.es.

El Servei d'Atenció al Client tractarà de respondre a tota reclamació realitzada per escrit al més aviat possible i en un termini màxim de 20 dies. En el cas de les reclamacions efectuades per telèfon, es tractarà de resoldre-les en el moment de la trucada i, si no fos possible, en un termini màxim de 20 dies.

15. Jurisdicció y fur aplicable

Aquestes bases legals es regeixen pel dret comú espanyol, segons el qual s'interpretarà i serà exigit.

Per resoldre qualsevol diferència sobre la interpretació o el compliment d'aquestes bases legals, les parts se sotmeten als jutjats i tribunals de la ciutat de Madrid, amb renúncia a qualsevol altre fur.