Preguntes freqüents

< Tornar enrere

Com puc registrar-me a Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas?

Si heu contractat una assegurança amb SegurCaixa Adeslas durant el període de vigència i subjecte a la promoció, haureu d'accedir a la pàgina www.planahorrosegurcaixaadeslas.es i prémer l'enllaç "Accedir per primera vegada" o "No recordo la contrasenya". y pulsar el enlace "Acceder por primera vez" o "No recuerdo la contraseña".

Si ja disposem del teu correu electrònic, hauràs d'introduir el teu DNI o NIE. Posteriorment, rebràs al teu correu electrònic un enllaç, al qual hauràs d'accedir per registrar la teva contrasenya (l'enllaç és vàlid durant 30 minuts).

Si t'ha caducat l'enllaç, repeteix el procés, fent clic de nou sobre a “Acceder por primera vez” o "No recordo la contrasenya".

Si no disposem del vostre e-mail, haureu d'indicar el número de pòlissa de l'assegurança que heu contractat (per identificar-vos correctament) i una adreça de correu electrònic per a la gestió de les sol·licituds de reemborsament. Així mateix, hauran d'indicar una contrasenya per accedir a la web i sol·licitar els reemborsaments.

Pots consultar també el procés de registre a través del següent vídeo.

Quines característiques heu de tenir la contrasenya d'accés?

Per motius de seguretat, la contrasenya ha de tenir un mínim de 8 caràcters que incloguin:

  • 1 majúscula
  • 1 minúscula
  • 1 número
  • 1 caràcter especial (@!?#...)

Qui pot accedir a Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas?

Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas és una promoció exclusiva per a persones físiques, amb residència legal a Espanya i identificades amb DNI o NIE, que hagin contractat una assegurança i als quals s'hagi ofert aquesta promoció.

Quina és la durada de la promoció?

La durada daquesta promoció serà de 12 mesos des del mes següent al adhesió del client a loferta.

Com puc sol·licitar el reemborsament?

Per sol·licitar el reemborsament mensual, cal que accedeixis a la web www.planahorrosegurcaixaadeslas.es amb les teves credencials (DNI/NIE i contrasenya) i seleccionis l'assegurança sobre la qual vols sol·licitar la devolució.

Aneu a la pestanya “Sol·licitar devolució” i completa els camps següents del formulari de sol·licitud:

  • Email. Per defecte apareixerà el correu electrònic que vas facilitar a SegurCaixa Adeslas o durant el procés de registre, però el pots canviar.
  • IBAN. Indica el codi del compte bancari on vols obtenir el reemborsament. Completa amb 24 dígits començant per ES+22 números. Ej: ES0012345678901234567890
    Després de la primera sol·licitud, emmagatzemarem aquesta dada i es mostrarà a les següents sol·licituds que facis, a fi de facilitar-te el tràmit. Mai farem servir el teu IBAN per a cap altra finalitat que no sigui realitzar els reemborsaments que sol·licitis.
  • Import de la despesa a reemborsar
  • Data del 'tiquet' o factura de la despesa a reemborsar
  • Adjuntar 'tiquet' de la despesa a reemborsar. En dispositius mòbils, podràs fer una foto del tiquet o factura per adjuntar-la a la sol·licitud, o bé seleccionar el fitxer o imatge del mateix desat al dispositiu.
  • Accepta las bases legals y política de privacitat marcant la casella de selecció

Un cop completat el formulari, prem el botó “Enviar”.

Després de fer la sol·licitud, rebràs un correu electrònic confirmant-te la recepció de la teva sol·licitud de reemborsament. En cas de ser acceptada, el reemborsament de la sol·licitud s'abonarà al compte bancari, en menys de 10 dies laborables.

Pots consultar el procés de sol·licitud de reemborsament a través del següent vídeo.

He de fer la sol·licitud tots els mesos per aconseguir l'import màxim anual?

Efectivament, per obtenir l'import màxim reemborsable anual, hauràs de fer la teva sol·licitud cada mes. En cas que un mes no facis la sol·licitud, l'import corresponent a aquest període no serà reemborsat.

Quins requisits s'apliquen per obtenir el reemborsament?

  • Les sol·licituds de reemborsament s'hauran de presentar amb un termini màxim de 30 dies naturals a comptar de la data del tiquet de compra o factura.
  • El participant en la promoció haurà de tenir la seva assegurança en vigor a la data d'emissió del tiquet de compra o factura i estar al corrent de pagament del mateix en el moment de l'enviament de la sol·licitud.
  • Només es tramitaran aquelles sol·licituds enviades des del formulari de sol·licitud allotjat al lloc web www.planahorrosegurcaixaadeslas.es.
  • Tots els camps del formulari s'han de completar.
  • Els tiquets de compra o factures hauran de recollir totes les dades legalment exigibles per ser considerades vàlides, havent de ser clarament visibles, almenys, la data, l'import, el concepte, els impostos exigibles a cada moment i les dades de l'emissor. Només s'admetran factures o tiquets emesos a Espanya.
Pots consultar la totalitat dels termes i condicions de la promoció a les bases legals.

Quin és el termini màxim de validesa d'un tiquet o factura per incloure'l en una sol·licitud de reemborsament?

Hauràs de fer la sol·licitud en menys de 30 dies naturals des de la data d'emissió del tiquet o factura. En cas contrari, la sol·licitud que incorpori aquest tiquet no serà vàlida.

On puc comprovar la durada de la meva promoció?

Pots consultar la durada de la teva promoció a:

  • El correu electrònic de benvinguda, o
  • A la web, a l'apartat Inici, després d'accedir-hi amb les credencials.

Quan es rep l'ingrés en compte un cop sol·licitat el reemborsament?

Un cop validada la sol·licitud es realitzarà l'ingrés en un termini màxim de 10 dies feiners.

Té algun cost participar al Pla Estalvi SegurCaixa Adeslas?

No, la promoció és gratuïta i no té cap cost per al participant.

Qui organitza la Promoció?

Aquesta promoció està organitzada per SegurCaixa Adeslas, S.A. de Seguros y Reaseguros, amb domicili social al Paseo de la Castellana, 259 C (Torre de Cristal), 28046 Madrid, amb NIF A28011864, i inscrita al R. M. de Madrid, tom 36733, foli 213, full M-658265.

Qui gestiona la promoció?

La Promoció està gestionada per PLAN & AHORRA MARKETING, S.L. (PYA MARKETING), amb domicili social a l'Avenida de la Industria, 6, 28108 Alcobendas i CIF B86650751.